Litt om MIFO AS
MIFO-gruppen har 74 ansatte fordelt på:
  • MIFO AS med 56 ansatte
  • Rauma Elektro AS på Åndalsnes med 7 ansatte
  • Sund Elektro AS i Midsund med 5 ansatte
  • Farstad Elektro på Farstad med 6 ansatte

MIFO AS er et tradisjonsrikt og anerkjent Moldefirma som ble etablert i 1950. Nåværende eiere overtok virksomheten i 1989. Firmaet er solid, har god likviditet og eier selv lokalene i Verftsgata 6 og 8.
Eiendomsselskap, næringsdrivende, offentlig sektor, nybygg, privatmarkedet, enebolig og industri er en betydelig del av kundene. MIFO AS har oppnådd nasjonal anerkjennelse. Med internkontrollsystemet Intela er MIFO kjent som en foregangsbedrift innen internkontroll for el. anlegg.

Logg


04.04.2017
Jeg møtte opp på MIFO kl07:30. Der traff jeg Tor Erik, han tok meg med til Skjevika for å trekke kabel og sette opp kabelstiger. Vi var på Rakvåg sitt industribygg hele dagen.

















05.04.17
I dag møtte jeg opp på MIFO hvor jeg ble med Arnfinn Moen. Vi dro først til en kunde på strande for å sjekke en varmepumpe. Alt var i orden så vi dro videre til moldelivegen og satte opp veggbokser og la rør på ett bad. Deretter dro vi til Kvam for å sette opp stikkontakter på ett kjøkken.









06.04.2017
I dag startet jeg dagen på MIFO. Jeg og Atle dro til Skjevika hvor jeg var på mandagen. Vi trakk en del kabel på 240mm2 og satte opp kabelstiger. Mye av dagen gikk til å feste fast kabel og lignende.





07.04.2017
I dag ble jeg med Arnfinn for å skifte ut et sikringsskap. Vi byttet alle sikringene med automatsikringer og trakk en del kurser. Jeg spikret også litt kabel i en garasje og satte opp stikkontakter i kjelleren. Vi dro videre for å koble til noen kurser i et annet hus, men vi måtte tilbake til huset vi var på først for å lage en kursfortegnelse.





18.04.2017
I dag ble jeg med Håvard på Tools. Der satte vi opp lysarmatur og monterte stikkontakter hele dagen.


19.04.2017
Jeg fortsatte på Tools med Håvard i dag. Vi monterte lysarmatur og trakk opp en ny kurs til en kaffemaskin. Deretter fikset vi litt forskjellig for å ferdigstille prosjektet.





20.04.17
I dag dro jeg og Håvard til Kvam for å lage en kursfortegnelse til et ny renovert sikringsskap. Deretter dro vi til Meek borettslag for å trekke opp en kurs til en elbil ladestasjon. Deretter dro vi til Molde Forum bygget for å sette opp to lamper i taket ved siden av hovedinngangen.






21.04.2017

Jeg og Håvard startet dagen med å dra til Fannestrandvegen for å bytte ut noen spotter til et kjøkken, montere ny badevifte og bytte ut noen stikkontakter. Deretter dro vi til Fjellbruvegen for å sette opp en vegg boks. Siste oppdrag for dagen ble på Meek borettslag og sette opp en sikring til en elbil ladestasjon.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Utplassering hos Harwest Elektro uke 6 og 7

Litt om meg